یادواره شهدای دهستان آلنی مشگین شهر در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان، فرهنگیان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد.


تصاویری از یادواره 27 شهید والامقام دهستان آلنی روز

 پنجشنبه 17 بهمن ماه 1392 ساعت 10 صبح

 در مسجد امام رضا (ع)



تقدیم به شهدای گمنام

دعا کنید که من ناپدید تر بشوم                 که در حضورخدا رو سفید تر بشوم

بریده های من آن سوی عشق گم شده اند       خدا کند که از این هم شهید تر بشوم

که ذره های مرا باد با خودش ببرد                که بی نهایت باشم، مدید تر بشوم

به جست و جوی من و پاره های من نروید             برای گم شده تن، پی کفن نروید

به مادرم بنویسید جای من خوب است           که بی نشانه شدن در همین وطن خوب است

در این حدود، من پاره پاره خوشبختم          در آستان خدا بی کفن شدن خوب است
همیشه مهدی موعود در کنار من است           و دست های ابالفضل سایه سار من است






حجت الاسلام فیاضی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع)



سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند !
.
.
و تا ابد به آنانکه پلاکشان را از گردن خویش درآوردند تا مانند مادرشان گمنام و بی مزار بمانند مدیونیم …
.
.
به مادر قول داده بود بر می گردد …
چشم مادر که به استخوان های بی جمجمه افتاد لبخند تلخی زد و گفت :
بچه م سرش می رفت ولی قولش نمی رفت …