شب عفو است و محتاج دعایم ، زعمق دل دعایی کن برایم

اگر امشب به معشوقت رسیدی ، خدا را در میان اشک دیدی

کمی هم نزد او یادی زما کن ، کمی هم جای ما او را صدا کن

بگو یارب فلانی رو سیاه است ، دو دستش خالی و غرق گناه است...



ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن



انیس قلب خود تنها خدا کن

خدا را در دل شبها صدا کن

ز خوف حق چو اشکی را چکاندی

به حال این رفیقت هم دعا کن



دعا و ذکر حق تعالی؛ راه سعادت، مفتاح رحمت، خیر دنیا و آخرت، شفای بیماران، چاره درماندگان و نجات گرفتاران است.

پس نیازها و علاج دردهای بیدرمان و حاجات خود را به وسیله ذکر و دعا از حق تعالی بخواهید، زیرا سبب ساز حقیقی خداوند است.

دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف و همچنین سلامتی و سعادت دیگر یاران قرآنی را فراموش نفرمایید





از غمت باز پریشانم حسین

عبد دربارِ تو میمانم حسین

به تو بد کرده ام اما آقا

به ابوالفضل پشیمانم حسین

آب مینوشم و ناخود آگاه

یاد لبهای تو گریانم حسین

به فدای لب و دندان شما

روح و جسم و لب و دندانم حسین

کفنت کو پسرِ پیغمبر ؟

جانِ زهرا نگو عریانم حسین

یک حسین گفتم و صدها دفعه

فاطمه گفته به من جانم حسین

باَبی اَنتَ وَ اُمّی یعنی

به فدای تو عزیزانم حسین

با قیامت چه قیامت کردی

تا قیامت ز تو حیرانم حسین

سبب این همه بد مستیِمان

را فقط اسم تو میدانم حسین

میشه یک روزی چشامو وا کنم ؟

ببینم کربلا مهمانم حسین ؟

در حقیقت وطنم کرب و بلاست

ظاهراً بچه ی سبلانم حسین !

نیستم شاعر ولی از لطف تو

سی وچهارسال است میخوانم*، حسین



غمی سنگین مرا در بر گرفته
دلم سمت ضریحت پر گرفته
محرم می رود اما دل من
دوباره نوحه را از سر گرفته



همه رفتند و من ازهجرتو هق هق کردم

بخداحضرت ارباب ز غم دق کردم

کاش همراه تمام رفقا میرفتم

پا برهنه ز نجف تا کربلا میرفتم

خستگی در وسط راه چه لذت دارد

زائرت در نظر فاطمه عزت دارد




تقدیم به زائران اربعین

بسته ام بار سفر سوی حرم خواهم
 رفت
نوکرم محضر ارباب کرم خواهم رفت
عشق او ریشه دواندست به پهنای وجود
من که مجنونم و شوریده سرم خواهم رفت
روی نی بود سرت زینب تو ناقه  سوار
عهد می بست که با چشم ترم خواهم رفت
ترک ایرانم و اما وطنم کرب و بلاست
پی معشوقه خونین جگرم خواهم رفت
زینبت داده که فتوا بشوم زائر تو
منم از صافی او می گذرم خواهم رفت
گرچه حاجی نیم احرام ببندم به طواف
شال مشکی ست نشان سفرم خواهم رفت
مدفنم کاش شود کرب و بلای تو حسین
خاک تو سرمه چشمان ترم خواهم رفت....التماس دعا.....



باقدم های توپرپر شدنم می ارزد
در ره عشق توبی سرشدنم می ارزد
شاه اگرحضرت ارباب حسین ابن علیست
عبداین خانه ونوکر شدنم می ارزد



چهل روز است دل،دلـبر نـدارد

حسین انگشت و انگــشتر ندارد

چهل روز است زهرا گشـته گریان

حسین بر خون خود گردیده غلطان

چهل روز است زینب می کِشد آه

کنار علقمه شرمنده شد ماه

چهل روز است مولا سر ندارد

رباب باوفا اصغر ندارد

چهل روز است آل الله غریب است

نـوای کاروان اَم یجیب است

چهل روز است دل،منزل ندارد

بگو دریای غم ،ساحل ندارد.......